Live Radio Show - Online Media - Writing on Demand.
The Surreal Media Show By Nick Androu and Chris kar

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ

page


Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΠΟΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ! 
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης κι ο Χρήστος Καρασαββίδης θα γράφουν για τους πάντες και τα πάντα στο... ρετιρέ της Έλλης Στάη (ellispoint.gr).


Η εβδομάδα στο μικροσκόπιο και το χαρτί...

Ή νιέστα ή βριδικό ή μπαγάσα  (12.07.2010)

K: Παιχταράς ο Ινιέστα δε λέω... κάτι έχει όμως στο πρόσωπο. Δε θυμίζει πολύ σαρανταπεντάρη άνεργο ηθοποιό;
Α: Ναι αμέ. Κι ο Ρόμπεν έχει το γονίδιο του Μπέντζαμιν Μπάτον. Δεν πας καλά...
Κ: Έλα πες την αλήθεια, πόσα στοιχημάτισες στη νίκη της Ισπανίας;
Α: Δεν πόνταρα καθόλου ρε.
Κ: Είσαι κι εσύ της θεωρίας πως έριξαν κάτι στο ενυδρέιο του Πολ για να μας παρασύρουν, ε; Η διεθνής μαφία του στοιχήματος. Ο Σιωνιστές της Φίφα κτλ...
Α: Σιγά μην ήταν στο κόλπο κι ο Ινιέστα... Φίλε μου το χταπόδι δεν κάνει ποτέ λάθος, δεν ξεγελιέται, έχει κρίση.
Κ: Κρίση έχει η Ελλάδα, κρίση έχει η Αργεντινή, το χταπόδι σου έχει απλώς έφεση στη θράκα-λαδολέμονο.
Α: Είσαι εμπαθής και κομπλεξικός. Πες πως είχες ποντάρει Γερμανία στον ημιτελικό κόντρα στις προβλέψεις του μέντιουμ μαλάκιου... Γερμανόφιλε, εθνοπροδότη. Αν υπήρχε Εθνική ΔΝΤ με αυτούς θα ήσουν.
Κ: Μαλάκιος είσαι και φαίνεσαι. Απλώς πόνταρα στη Γερμανία από αντίδραση στο χταπόδι. Είμαι αντισυμβατικός. Επαναστάτης.
Α: Επαναστάτη που υποστηρίζει τη Γερμανική αρμάδα του Σβάινσταϊγκερ πρώτη φορά ακούω. Μήπως θεωρείς κι επαναστάτες του αγώνα τα Ες-Ες;
Κ: Μην το συνεχίσεις...
Α: Εσύ μην το συνεχίσεις. Όσο για το μαλάκιος... σου 'ρχεται μήνυση αλά Τζούλια-Θεοδωράκης.
Κ: Τι;
Α: Αποκλείεται να μην ξέρεις...
Κ: Τι να ξέρω ρε;
Α: Η Τζούλια έκανε μήνυση στο Σταύρο Θεοδωράκη.
Κ: Πως κι έτσι;
Α: Την ανέφερε ως πορνοστάρ.
Κ: Α, τον άσχετο. Ξέχασε το “απόλυτη ελληνίδα” μπροστά, ε;
Α: Άστα να πάνε... Ο Σταύρος έχει πάθει σοκ. Φοβάται μην του επιτεθεί ο Μένιος.
Κ: Φραστικά ή σωματικά;
Α: Για να καταλάβεις, ετοιμάζει ειδικό αφιέρωμα στην εκπομπή της Κυριακής. Θα την αναφέρει ως “απόλυτη ελληνίδα πρωταγωνίστρια” για να ρεφάρει.

Κ: Απέργησες;
Α: Όχι.
Κ: Απεργοσπάστης λοιπόν.
Α: Κάθε άλλο... απλώς δε νιώθω πως δικαιούμαι τον τίτλο του δημοσιογράφου, για να έχω το δικαίωμα στην απεργία. Αν δεν έχεις κάνει ρεπορτάζ στη λωρίδα της Γάζας, είσαι μαϊμού δημοσιογράφος. Λακές.
Κ: Σιγά ρε... έκανε και το Μετρό απεργία άλλωστε.
Α: Ούτε Μετρό είμαι.
Κ: Πολύ καλό αστείο ρε, μπράβο. Σοβαρά τώρα, χωρίς συγκοινωνίες τι κάνεις, πως κινείσαι;
Α: Με το αυτοκίνητό μου, ακριβώς όπως μετακινούμαι κι όταν έχει Μετρό.
Κ: Καπιταλισμένε μικροαστέ, σκλάβε των Καρτέλ βενζίνης.page2
Α: Θα πάρω υβριδικό lexus 3200 κυβικά, σαν των βουλευτών, να έχω φοροαπαλλαγή και να μην πληρώνω τέλη. Να έρθει στα ίσια το επιπλέον έξοδο με την αύξηση της αμόλυβδης.
Κ: Ανόητε, η κυβέρνηση θα νικήσει αυτή τη νοοτροπία. Θα ενσωματώσει τα τέλη στην τιμή της βενζίνης.
Α: Φοβερό μέτρο. Έτσι δηλαδή αυτός που έχει ένα μεταχειρισμένο στέισον του '98 θα πληρώνει τα ίδια τέλη με εκέινον που έχει τέσσερα Καγιέν στο γκαράζ του.
Κ: Γιατί κάποιος να πάρει τέσσερα Καγιέν;
Α: Για τον ίδιο λόγο που στη βουλή πήραν τα υβριδικά Lexus... Επειδή μπορούν.

Κ: Καλά ο Θρύλος γράφει ιστορία με τις μεταγραφές.
Α: Προϊστορία καλύτερα.
Κ: Λες να πάρουμε Ροναλντίνιο;
Α: Ή Μπαγάσα;
Κ: Ποιος είναι αυτός;
Α: Είναι διφορούμενος. Ή δεκάρι ή μπαγάσας.
Κ: Κάτι μου θυμίζει. Ισπανία έπαιζε;
Α: Πολύ παλιά. Αλλά το δικό μας το ασφαλιστικό θα του δώσει σύνταξη.
Κ: Συμβασιούχος ή Σταζ;
Α: Υπερήλικας με φουλ ένσημα. Ο Λοβέρδος έχει πάθει πλάκα.
Κ: Πρέπει ο Μαρινάκης να είναι ποδηγετημένος απ΄ την τρόικα.
Α: Εμένα μου φαίνεται ψυχάρα - ολυμπιακάρα. Γαλαντόμος. Καλοφαγάς.
Κ: Αυτά δεν έχουν σημασία. Ήταν όρος του ΔΝΤ να δώσουμε σύνταξη και σε ευρωπαίους ποδοσφαιριστές.
Α: Βοηθιέται κι ο τόπος έτσι. Γίνεται αναδιανομή του πλούτου.
Κ: Τι εννοείς;
Α: Οι ποδοσφαιριστές δίνουν ρευστό στην αγορά. Μπουζούκια, Μύκονος, ποτά, τσιγάρα.
Κ: Αυτά μέχρι 1η Σεπτεμβρίου. Μετά τέλος.
Α: Κλείνει η Μύκονος; Μη μου λες τέτοια κι έχω κανονίσει διακοπές Σεπτέμβρη.
Κ: Ποια Μύκονος ρε. Το κάπνισμα. Οριστική απαγόρευση. Οι Έλληνες δεν θα καπνίζουν πλέον.
Α: Το ΄πε το χταπόδι;ibagaza
Κ: Το Ε.Σ.Υ.
Α: Το ΕΓΩ να λες.
Κ: Ποιο εγώ;
Α: Δε θυμάσαι τα ιατρικά σκάνδαλα: ¨Φακελάκι, ΕΓΩ;¨
Κ: Φακελάκι: Οκτώ γράμματα. Χταπόδι: Οκτώ πλοκάμια.
Α: Τυχαίο-δε-νομίζω-ευχαριστώ-πολύ-γεια-σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου